понеділок, 23 березня 2020 р.

Афоризми про інформаційну безпеку


Запитання:  Яку роль відіграє «інформаційна свідомість» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційна свідомість нашого сучасника упорядковує, узагальнює, сортує, систематизує  важливу  та багатоаспектну інформацію. Для цього людина використовує різні  засоби та методи мислення, уяву, способи абстрагування, способи маркування, асоціації, конкретизації.
Запитання:  Що для вас означає термін  «інформаційні почуття» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні почуття - це усі інтелектуальні почуття нашого сучасника. До них належать: ідеологічні переконання, філософічні погляди, релігійна віра, міфи, світогляд, образи-уявлення, ідеї, культи, парадигми, свідомості, характерні ідеали, табу, теорії, моделі мислення, роздуми, космогонії, ілюзії, фантазії, протиріччя, почуття правди, почуття хибності, нерозуміння фактів, оптимізм, фетишизм, магія розуміння та просвітлення.
Запитання:  Що для вас означає термін  «інформаційні ідеології» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні ідеології - це цілісні надсистеми світоглядного  розуміння, яким чином інформація справляє суттєвий вплив на свідомість, вчинки, спроможність  істот вступати у певні відношення з оточуючим світом. Інформаційні ідеології програмують  різну робототехніку на результативність праці та роботи.

Запитання:  Що для вас означає термін  «інформаційна психологія» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні психологія - це цілісна система  в істоти, яка обробляє,  опрацьовує і створює інформацію, яка  справляє суттєвий вплив на якісне відношення з оточуючим світом. Інформаційні психології  однієї істоти можуть бути  різними в різних обставинах.



Самостійна пошукова аналітична робота з інформацією

На вашу думку, як змінюються у часі (чи спадає, чи зростає, чи постійна) показник повноти інформації про досліджувану  вами надзвичайну  подію?

На вашу думку, як змінюються у часі (чи спадає, чи зростає, чи постійна) показник достовірності інформації про досліджувану вами катастрофічну   подію?

На вашу думку, як змінюються у часі (чи спадає, чи зростає, чи постійна) показник своєчасності  інформації про досліджувану вами форс-мажорну  подію?

На вашу думку, як найкраще розмістити в рейтингу множину таких ситуацій { організаційної, штатної, процедурної,  режимної, прогнозованої, перехідної, недопустимої, позаштатної, випадкової, форс-мажорної,  оптимальної, ускладненої, критичної, надзвичайності,  ризикованої; аварійної, конфліктної, катастрофічної, ситуаційно-невизначеної, непередбачуваної, хаотичноїза сукупністю усіх безпекових показників інформованості населення про таку подію на атомній електростанції?

На вашу думку, які переваги і недоліки такої класифікації множини ситуацій { організаційної, штатної, процедурної,  режимної, прогнозованої, перехідної, недопустимої, позаштатної, випадкової, форс-мажорної,  оптимальної, ускладненої, критичної, надзвичайності,  ризикованої; аварійної, конфліктної, катастрофічної, ситуаційно-невизначеної, непередбачуваної, хаотичної} за інтегральним показ­ником інформованості і за сукупністю безпекових показників інформованості населення про подію  епідемії з невидимим і небезпечно-смертельним  вірусом?

На вашу думку, як варто реалізувати процедуру розпізнавання форс-мажорної ситуації за умов неповноти і нечіткості інформації про подію? Які можливі фактори ризику для вашого здоров’я?

На вашу думку, яке варто приймати рішення за наявної пожежі в готелі, де ви щойно посилилися? Які можливі фактори ризику для вашого здоров’я?

На вашу думку, яке варто приймати рішення за наявності  землетрусу в 5-6 балів, якщо ви в готелі, де щойно посилилися? Які можливі фактори ризику для вашого здоров’я?

На вашу думку, як краще розпізнавати реальність катастрофи на хімічних заводах в ситуаціях, коли є зміна фейкової і достовірної інформованості в незнайомому для вас місці? Які можливі фактори ризику для вашого здоров’я?

Афоризми

Дальше покладеш – ближче візьмеш.
* * *
Береженого Бог береже.
* * *
Спочатку подумай, потім говори.
* * *
Не знаючи броду, не лізь у воду.
* * *
Сім раз відмір, один раз відріж.
* * *
Діло майстра боїться.
* * *
Віднайди всьому початок, і ти багато зрозумієш.
(К. Прутков)
* * *
Мудрий той, хто вміє мовчати.
* * *
Слово – срібло, мовчання – золото.
* * *
Що в тверезого на умі, то в п’яного на язиці.
* * *
Язик мій – ворог мій.
* * *
Їж суп з грибами і тримай язик за зубами.
* * *
Слово – не горобець, вилетить – не впіймаєш.
* * *
Хто спостерігає за своїм язиком віками не буде ним обкрадений.
* * *
На кожну отруту є протиотрута.
* * *
Нічого не виникає із нічого.
* * *
Ніщо не зникає просто так.
* * *
В глибині всяких грудей є своя змія.
(К. Прутков)
* * *
Півень прокидається рано, але злодій – раніше.
(К. Прутков)
* * *
Голота на вигадки хитра.
* * *
Зі світу – по нитці, голому – сорочка.
* * *
Курка по зернинці харчується.
* * *
Хто шукає, той завжди знайде.
* * *
Крапля камінь точить не силою, а частим падінням.
* * *
Бійся допитливості. Допитливість – це дослідження чужих справ.
* * *
Ворог діє іноді через злих людей: через гордих, через розпусних, використовуючи при цьому різні зваблювання.
* * *
Безпечних технічних засобів немає.
* * *
Джерелами утворення технічних каналів витоку інформації є фізичні перетворювачі.
* * *
Будь-який електронний елемент за певних умов може стати джерелом утворення каналу витоку інформації.
* * *
Будь-який канал витоку інформації може бути виявлений і локалізований.
* * *
Канал витоку інформації легше локалізувати, ніж виявити.
* * *
Якщо не впевнений в безпеці, вважай, що небезпека існує реально.
* * *
Безкоштовної безпеки не буває.
* * *
Безпеки не буває забагато.
* * *
Безпека повинна бути тільки комплексною.
* * *
Комплексна безпека може бути забезпечена тільки системною безпекою.
* * *
Жодна система безпеки не забезпечує необхідного рівня без належної підготовки керівництва, працівників та клієнтів.
* * *

У безпеці повинен бути зацікавлений кожен.



Самостійна аналітична робота з інформацією
На вашу думку, що означають  для вас такі неоднозначні терміни:
Думка
Інформаційні афекти
Відчуття інформації
Сприйняття

Немає коментарів:

Дописати коментар