Запитання: Яку роль відіграє «інформаційна свідомість» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційна
свідомість нашого сучасника упорядковує, узагальнює, сортує, систематизує важливу та багатоаспектну інформацію. Для цього людина
використовує різні засоби та методи мислення, уяву, способи абстрагування, способи
маркування, асоціації, конкретизації.
Запитання: Що для вас означає термін «інформаційні
почуття» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні
почуття - це усі інтелектуальні почуття нашого сучасника. До них належать: ідеологічні
переконання, філософічні погляди, релігійна віра, міфи, світогляд, образи-уявлення,
ідеї, культи, парадигми, свідомості, характерні ідеали, табу, теорії, моделі мислення,
роздуми, космогонії, ілюзії, фантазії, протиріччя, почуття правди, почуття
хибності, нерозуміння фактів, оптимізм, фетишизм, магія розуміння та
просвітлення.
Запитання: Що для вас означає термін «інформаційні
ідеології» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні ідеології
- це цілісні надсистеми світоглядного розуміння, яким чином інформація справляє
суттєвий вплив на свідомість, вчинки, спроможність істот вступати у певні відношення з оточуючим
світом. Інформаційні ідеології програмують
різну робототехніку на результативність праці та роботи.
Запитання: Що для вас означає термін «інформаційна
психологія» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні психологія
- це цілісна система в істоти, яка
обробляє, опрацьовує і створює інформацію,
яка справляє суттєвий вплив на якісне відношення
з оточуючим світом. Інформаційні психології однієї істоти можуть бути різними в різних обставинах.
Самостійна пошукова аналітична робота з інформацією
На вашу думку, як змінюються у часі (чи спадає, чи зростає, чи постійна) показник повноти інформації про досліджувану вами надзвичайну подію?
На вашу думку, як змінюються у часі (чи спадає, чи зростає, чи постійна) показник достовірності інформації про досліджувану вами катастрофічну подію?
На вашу думку, як змінюються у часі (чи спадає, чи зростає, чи постійна) показник своєчасності інформації про досліджувану вами форс-мажорну подію?
На вашу думку, як найкраще розмістити в рейтингу множину таких ситуацій { організаційної, штатної, процедурної, режимної, прогнозованої, перехідної, недопустимої, позаштатної, випадкової, форс-мажорної, оптимальної, ускладненої, критичної, надзвичайності, ризикованої; аварійної, конфліктної, катастрофічної, ситуаційно-невизначеної, непередбачуваної, хаотичної} за сукупністю усіх безпекових показників інформованості населення про таку подію на атомній електростанції?
На вашу думку, які переваги і недоліки такої класифікації множини ситуацій { організаційної, штатної, процедурної, режимної, прогнозованої, перехідної, недопустимої, позаштатної, випадкової, форс-мажорної, оптимальної, ускладненої, критичної, надзвичайності, ризикованої; аварійної, конфліктної, катастрофічної, ситуаційно-невизначеної, непередбачуваної, хаотичної} за інтегральним показником інформованості і за сукупністю безпекових показників інформованості населення про подію епідемії з невидимим і небезпечно-смертельним вірусом?
На вашу думку, як варто реалізувати процедуру розпізнавання форс-мажорної ситуації за умов неповноти і нечіткості інформації про подію? Які можливі фактори ризику для вашого здоров’я?
На вашу думку, яке варто приймати рішення за наявної пожежі в готелі, де ви щойно посилилися? Які можливі фактори ризику для вашого здоров’я?
На вашу думку, яке варто приймати рішення за наявності землетрусу в 5-6 балів, якщо ви в готелі, де щойно посилилися? Які можливі фактори ризику для вашого здоров’я?
На вашу думку, як краще розпізнавати реальність катастрофи на хімічних заводах в ситуаціях, коли є зміна фейкової і достовірної інформованості в незнайомому для вас місці? Які можливі фактори ризику для вашого здоров’я?
Запитання: Яку роль відіграє «інформаційна свідомість» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційна
свідомість нашого сучасника упорядковує, узагальнює, сортує, систематизує важливу та багатоаспектну інформацію. Для цього людина
використовує різні засоби та методи мислення, уяву, способи абстрагування, способи
маркування, асоціації, конкретизації.
Запитання: Що для вас означає термін «інформаційні
почуття» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні
почуття - це усі інтелектуальні почуття нашого сучасника. До них належать: ідеологічні
переконання, філософічні погляди, релігійна віра, міфи, світогляд, образи-уявлення,
ідеї, культи, парадигми, свідомості, характерні ідеали, табу, теорії, моделі мислення,
роздуми, космогонії, ілюзії, фантазії, протиріччя, почуття правди, почуття
хибності, нерозуміння фактів, оптимізм, фетишизм, магія розуміння та
просвітлення.
Запитання: Що для вас означає термін «інформаційні
ідеології» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні ідеології
- це цілісні надсистеми світоглядного розуміння, яким чином інформація справляє
суттєвий вплив на свідомість, вчинки, спроможність істот вступати у певні відношення з оточуючим
світом. Інформаційні ідеології програмують
різну робототехніку на результативність праці та роботи.
Запитання: Що для вас означає термін «інформаційна
психологія» сучасника в інформаційному суспільстві?
Відповідь: Інформаційні психологія
- це цілісна система в істоти, яка
обробляє, опрацьовує і створює інформацію,
яка справляє суттєвий вплив на якісне відношення
з оточуючим світом. Інформаційні психології однієї істоти можуть бути різними в різних обставинах.
Самостійна пошукова аналітична робота з інформацією
Афоризми
Дальше покладеш – ближче візьмеш.* * *
Береженого Бог береже.
* * *
Спочатку подумай, потім говори.
* * *
Не знаючи броду, не лізь у воду.
* * *
Сім раз відмір, один раз відріж.
* * *
Діло майстра боїться.
* * *
Віднайди всьому початок, і ти багато зрозумієш.
(К. Прутков)
* * *Мудрий той, хто вміє мовчати.
* * *
Слово – срібло, мовчання – золото.
* * *
Що в тверезого на умі, то в п’яного на язиці.
* * *
Язик мій – ворог мій.
* * *
Їж суп з грибами і тримай язик за зубами.
* * *
Слово – не горобець, вилетить – не впіймаєш.
* * *
Хто спостерігає за своїм язиком віками не буде ним обкрадений.
* * *
На кожну отруту є протиотрута.
* * *
Нічого не виникає із нічого.
* * *
Ніщо не зникає просто так.
* * *
В глибині всяких грудей є своя змія.
(К. Прутков)
* * *Півень прокидається рано, але злодій – раніше.
(К. Прутков)
* * *Голота на вигадки хитра.
* * *
Зі світу – по нитці, голому – сорочка.
* * *
Курка по зернинці харчується.
* * *
Хто шукає, той завжди знайде.
* * *
Крапля камінь точить не силою, а частим падінням.
* * *
Бійся допитливості. Допитливість – це дослідження чужих справ.
* * *
Ворог діє іноді через злих людей: через гордих, через розпусних, використовуючи при цьому різні зваблювання.
* * *
Безпечних технічних засобів немає.
* * *
Джерелами утворення технічних каналів витоку інформації є фізичні перетворювачі.
* * *
Будь-який електронний елемент за певних умов може стати джерелом утворення каналу витоку інформації.
* * *
Будь-який канал витоку інформації може бути виявлений і локалізований.
* * *
Канал витоку інформації легше локалізувати, ніж виявити.
* * *
Якщо не впевнений в безпеці, вважай, що небезпека існує реально.
* * *
Безкоштовної безпеки не буває.
* * *
Безпеки не буває забагато.
* * *
Безпека повинна бути тільки комплексною.
* * *
Комплексна безпека може бути забезпечена тільки системною безпекою.
* * *
Жодна система безпеки не забезпечує необхідного рівня без належної підготовки керівництва, працівників та клієнтів.
* * *
У безпеці повинен бути зацікавлений кожен.
Самостійна аналітична робота з інформацією
На вашу думку, що означають для вас такі неоднозначні терміни:
Думка
Інформаційні афекти
Сприйняття
Немає коментарів:
Дописати коментар