Дистанційна
освіта під час карантину.
Предмет Інформатика.
Предмет Інформатика.
7-А,
7-Б, 7-В, 7-І класи
Асинхронний режим дистанційного навчання - це взаємодія
між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між
собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форум,
соціальні мережі тощо;
13.03.2020 Тема: Цикли з післяумовою мовою програмування.
Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці: http://inf7klas.blogspot.com/2016/12/pascal.html
Практично виконати завдання на сторінці: http://inf7klas.blogspot.com/2020/03/blog-post.html
Вислати скрішот виконаної практичної роботи на електронну
пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
************************************
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
- Мови
програмування
- Компілятори
- Компілятор програми
- Інтерпретатор програми
- Бібліотеки
програм
- Вільні
засоби розробки програм
- Засоби
розробки Microsoft
- Мови
розмітки даних
************************************
20.03.2020 Тема: Вкладені алгоритмічні структури мовою
програмування.
Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці: http://inf7klas.blogspot.com/2016/12/pascal.html
Практично виконати завдання на сторінці: http://inf7klas.blogspot.com/2019/12/pascal.html
Вислати скрішот виконаної практичної роботи на електронну
пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
·
Алгоритми
та структури даних;
- Процедурне
програмування
- Об'єктно-орієнтоване
програмування
- Функціональне
програмування
- Імперативне
програмування
- Декларативне
програмування
- Прототипне
програмування
- Аспектно-орієнтоване
програмування
- Предметно-орієнтоване
програмування
***************************************************
03.04.2020 Тема: Повні і
неповні розгалуження мовою програмування.
Засвоїти теоретичний матеріал на сторінці: http://inf7klas.blogspot.com/2016/12/pascal.html
Практично виконати завдання на сторінці: http://inf7klas.blogspot.com/2019/05/
Вислати скрішот виконаної практичної роботи на електронну
пошту свого учителя: vinnser@gmail.com, ktdfz@i.ua
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
Самостійна пошуково-дослідницька робота для збагачення словникового запасу юного програміста:
- Структурне
програмування
- Модульне
програмування
- Збірне
програмування
- Програмування з абстрактними типами даних
- Схемне
програмування
- Логічне
програмування
- Паралельне
програмування
- Компонентне
програмування
- Агентно-орієнтоване
програмування
- Алгебраїчне
програмування
·
системне програмування,
·
паралельне програмування,
·
програмування на платформі .NET,
·
web-програмування
Самостійна пошукова аналітична робота з інформацією
Що слід розуміти, на вашу думку, під інформованістю особи, що приймає рішення?
На вашу думку, якими якісними властивостями інформації доцільно оцінювати рівень інформованості особи, що приймає рішення?
На вашу думку, як би ви визначили особливості вимірювання якісного показника повноти інформованості особи, що приймає рішення?
Що, на вашу думку, слід розуміти під мінімально доцільним обсягом інформації для повного розв’язування проблеми чи задачі?
На вашу думку, які особливості у міри якісного показника своєчасної інформованості особи, що приймає рішення?
На вашу думку, у чому полягає суть часового ресурсу формування рішення і часового ресурсу для повної реалізації ідеї?
На вашу думку, з якою метою множини позаштатних ситуацій в смартфоні класифікують на підмножини, у кожній із яких виконується тільки одна з умов своєчасної інформованої?
На вашу думку, які особливості міри якісного показника достовірної інформованої особи, що приймає рішення?
На вашу думку, які особливості класифікації множини форс-мажорних ситуацій в вашому смартфоні за показниками повноти і достовірної вашої поінформованості?
На вашу думку, які властивості та особливості якісних показників інформації потрібно враховувати під час формування системного інформування вас: 1)про ваш стан здоров’я, 2) про ціни на ринку технологічних товарів?
На вашу думку, як визначають кількісні характеристики інформації?
На вашу думку, що є мірою можливості самостійного аналізу вами множини надзвичайних ситуацій?
Немає коментарів:
Дописати коментар