14.12.2020-18.12.2020
Дистанцiйна освiта з iнформатики
в перiод грудень 2020 року.
Тема: Розв’язування компетентнісних задач. Створення засобів автоматизації обчислень в MS Excel.
Вид роботи: практична робота в MS Excel.
Теоретична робота.
Мультимедійна інформація для теоретичної роботи
Відео-урок 1. Робота з електронними таблицями в MS Excel.
Відео-урок 2. Автоматизація обчислень в електронних таблицях.
Практична робота.
Завдання 1. Засобами MS Excel cтворити таблицю обчислення даних за чеком у крамниці, включно із ціною, кількістю товарів і ПДВ за відповідним зразком.
Завдання 2. Створити в MS Excel засоби автоматизації обчислень, необхідних для розв’язування задач, які виникають процесі навчання математики, фізики, хімії, під час виконання практичних і лабораторних робіт у процесі навчання зазначених предметів.
Текстовa задача для опрацювання в табличному процесорі MS Excel:
Пароплав пройшов за tза= 4 год за течією річки sза=75,6 км, а проти течії за tпроти =3 год sпроти= 46,2 км. Визнач власну швидкість пароплава і швидкість течії річки.
Формули для використання в таблиці:
Швидкість пароплава за течію: vза= sза/ tза
Швидкість пароплава проти течії: vпроти= sпроти/ tпроти
Власна швидкість пароплава у стоячій воді: vвласна= (vза + vпроти )/2
Швидкість течії річки: vтечії= (vза - vпроти )/2
Завдання 3. Створити в MS Excel засоби автоматизації обчислень, необхідних для виконання проектної діяльності на уроках трудового навчання.
Розрахункові завдання для уроків трудового навчання в табличному процесорі MS Excel
Дано лист фанери, довжиною 3Х см та шириною 4Х см. Із цього листа треба вирізати 4 рівні круги з якомога найбільшими діамаетрами,(потрібні саме правильні круги, а не овали). Обчислити найбільшу можливу площу круга, яку можна вирізати із цього листа фанери. Порахувати скільки відсотків фанери піде у відходи.
Розрахунки для табличного процесора:
Завдання 4. Самостійно створити таблицю відстаней та таблицю фінансових витрат палива, якщо на 100 км витрачається 3,7 л бензину вартістю 3,05 $ за 1 літру бензина, пройдених автомобілем від Києва до Львова(через Житомир, Бердичів, Калинівку, Вінницю, Хмельницький, Тернопіль) , що рухається з постійною швидкістю, через рівні проміжки часу. Дані про відстані взяти із мережі Інтернет.
Завдання 5. Самостійно створити електронні таблиці, в якій відтворити числа, що задані формулами числових послідовностей за допомогою засрбів MS Excel:
1) a(n)= 3n3-2n2+n(на Аркуш1);
2) b(n)= n3-n2+n(на Аркуш2);
1) a(n)= 5n2-25n+1(на Аркуш3);
Побудуйте точкові діаграми для цих послідовностей.
Результат цієї роботи треба надіслати на електронну адресу учителя інформатики:
vinnser@gmail.com (Сергій Петрович)
ktdfz@i.ua(Юрій Васильович)
Назва архівованого файлу: Прізвище_імя_ клас_Чек
Немає коментарів:
Дописати коментар