пʼятниця, 2 листопада 2018 р.

Форматування об’єктів в MS Power Point

План уроку:          клас,   предмет: інформатика, дата___________________
Тема: Форматування об’єктів в офісному середовищі MS Power Point .
 Дидактична мета: Ознайомити учнів з різними способами  розв’язування завдань на форматування властивостей об’єктів, даних в Power Point, допомогти учням осмислити характеристичні властивості  об’єктів, даних. Отримати досвід практичного застосування властивостей об’єктів за допомогою практичного виконання різнорівневих завдань та задач.
Розвиваюча мета: Продовжити роботу з розвитку логічних та критичних міркувань під час дослідження властивостей  різноманітних інформаційних моделей , об’єктів, даних  в Power Point та їх зв’язків.
Виховна мета: Викликати інтерес учнів до програмних надбань вчених, стимулювати прагнення до алгоритмічного та дизайнерського осмислення завдань, спонукати виявляти  різні способи уявлення, різні точки зору на  властивості  об’єктів та створені моделі.
Прилади та обладнання: дидактичний матеріал з теми, інструменти, наочність з теми,  моделі різних видів, планшети, ноутбук, глобальна та локальна мережі, довідники та вікі-енциклопедії.
Хід  уроку


Організаційний момент.

Чому це відео вражає око?
https://www.facebook.com/crelloapp/videos/961088767422410/

Прямоугольная выноска: Не бійся змін, або твої мрії залишаться мріями.
Я загубив себе, намагаючись знайти всіх, тепер я шукаю себе, гублячи усіх.
Час змінює все, особливо думки.
Іноді, щоб побачити, треба просто відійти, а не наблизитися.
Сильна людина – це не та, яка перемагає слабого, а допомагає слабому стати сильнім.
Найважливіші в житті речі – це не речі.
 

Повідомлення про домашнє завдання та способи його виконання. Як перевіряється  домашнє завдання? Повідомлення про правила  ведення записів задач у зошитах. Повідомлення: теми уроку та запис її на дошці.  Повідомлення про ціль уроку та запис її на дошці.

Активізація мислення та опорних знань.
Прямоугольная выноска: Саме зараз важлива для нас річ – це пригадати принципи, за якими будується презентація.
 Запитання до аудиторії: 
На Вашу думку, як створювати механізми ефективного інформування в презентації?
Точка зору експерта: Ефект інформування виявляється у будь-якій комп’ютерній презентації, в якій має бути присутня інформація двох видів: основна(неприхована, відкрита на загал інформація) і додаткова(прихована, парадоксальна, невиявлена, таємна), призначена для того, щоб створити умови, які б сприяли усвідомленню головної ідеї, що закладена у  зміст презентації. У вигляді таких маркерів-маніпуляторів можуть використовуватися різні атрибути та маркери дизайну.



Фронтальне опитування. 
Диктант на розуміння об’єктів із самоперевіркою у парах.
Запитання до учнів: 1)Які види презентації можна створити  в Power Point: А)комп’ютерні; Б) об’єктні; В)слайдові; Г)потокові; Д)інформаційні; В) електронні?
2)Які є властивості   у  таких об’єктів: А) текст; Б)діаграма;  В) комірка таблиці; Г)зображення; Д) список?
3)Які формати зберігання таких об’єктів: А) презентація; Б) зображення; В) електронна таблиця; Г)текст.документ?
4) Які характерні  властивості у: А) слайду; Б)гіперпосиланні; В) таблиці; Г) зображення; Д)списку; Е) анімації?   
5)Скільки можна утворити: А) гіперпосилань на слайді; Б) формул у текстовому полі слайду; В)анімацій на слайдів?  
6)Які  властивості можна  налаштувати на  об’єкт, якщо він: А) є на слайді; Б)є елементом тексту; В) є елементом мультимедіа?
7)
Де і як можна використати свої знання про презентації:  А)слайди;  Б)гіперпосилання; В)інформаційні моделі?
Мотивація вивчення нових знань.
 Чому( де, навіщо,  як, при яких умовах )  можна використати (змінювати, форматувати, удосконалювати, перетворювати) властивості: А) слайду;  Б) зображення; В)тексту; Г) таблиці; Д) анімації?


Мотиваційне опитування учнів щодо «Дизайну презентації»
 Бали
якості
Оберіть власні  пріоритети  серед законів дизайну і розставити по рейтингу усі ці закони

Закон поглинання  малих видимих об’єктів великими деталями

Закон контрапозиції подібних об’єктів унікальними деталями

Закон заперечення характеристик різними ракурсами об’єкта

Закон єдності і боротьби протилежних об’єктів на слайді

Закон безумовної тотожності слайдів одного розділу презентації

Закон перестановки планів та нашарувань на слайді

Закон оберненого відношення між змістом та об’ємом об’єкта.

Закон активних точок за правилом золотої пропорції.

Закон усереднення палітри без найбільшої  і найменшої якості та контрастності кольорів.




Прямоугольная выноска: Не гребуй суперниками, вони перші, хто помічає твої помилки.
Антисфен
 



ОСМИСЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ. ВИЯВЛЕННЯ  ЗАЛЕЖНОСТЕЙ  І ЗАКОНІВ.
Використання:технологічних карток,  дидактичних карток, робота з параграфом із підручника, Показ властивостей об’єктів на моделях,на зразках, на дошці. Системне пояснення нових об’єктів. Постановка проблемних запитань. Вияв закономірностей та характеристичних  ознак об’єктів, що вивчаються. Зразки розв’язувань задач та завдань.
Запис на дошці з коментуванням змісту термінів та інструментів та демонстрацією у вікні програмного середовища.
                                        Інструменти в Power Point
1.Для інструментів  вкладки «Основне» знайти застосування або доцільне рішення під час форматування заголовків та підзаголовків слайдів. Відмітити ті інструменти, які можна використати під час форматування заголовків та підзаголовків.
Група інструментів «Буфер обміну»: 1) Вставити; 2)Формат за зразком; 3)Копіювати; 4)Вирізати; 5)Кнопка відображення області завдань.
Група інструментів «Слайди»: 1) Створити слайд; 2)Макет; 3)Відновити; 4)Розділ.
Група інструментів «Шрифт»: 1)Назви гарнітури шрифтів; 2)Кнопка збільшення розмірів символів; 3)Кнопка зменшення розмірів шрифтів; 4)Видалення усіх форматувань; 5)Накреслення шрифту напівжириним Ж; 6) Накреслення шрифту курсивом К; 7)Накреслення шрифту підкреслення П; 8)Накреслення шрифту з тінню S; 9)Перекреслений символ; 10)Міжсимвольний інтервал; 11)Регістр; 12)Колір шрифту; 13)Кнопка відображення діалогового вікна усіх властивостей шрифтів.
Група інструментів «Абзац»: 1)Вирівнювання тексту по лівому краю; 2) Вирівнювання тексту по правому краю; 3)Вирівнювання тексту по центру; 4) Вирівнювання тексту по ширині; 5) Розділення тексту по стовпцям;  6)Маркований список; 7)Нумерований список(впорядкованими числами або алфавітними буквами); 8) Підвищити список за рівнем; 9) Міжрядковий інтервал в тексті; 10)Вирівнювання тексту у текстовому полі; 11)Перетворення абзацу в SmartArt; 12)Кнопка відображення діалогового вікна «Абзац».
Група інструментів «Малювання»: 1)Набір автофігур; 2)Впорядкування(групування); 3)Експрес-стилі; 4)Заливка фігури(палітра кольорів; без заливки; інші спсоби заливки; рисунок; градієнт; текстура); 5)контур фігури(колір, без контура; товщина; штрихи); 6)Ефекти фігури(заготовка; тінь; відображення; світіння; згладжування; рельєф; поворот обємної фігури); 7) Кнопка формату фігури.
Група інструментів «Редагування»: 1) Знайти; 2) Замінити; 3)Виділити.
           
2.Відмітити ті інструменти вкладки «Вставлення», які можна використати під час форматування гіперпосилань та інших елементів навігації в презентації
Група інструментів «Таблиці»: 1) Вставити шаблон таблиці; 2)Формат таблиці за кількістю совпців та рядків; 3)Намалювати таблицю; 4)Вставити таблицю MS Excel.
Група інструментів «Зображення»: 1) Вставити рисунок; 2) Вставити картинку; 3)Зробити знімок; 4)Створити фотоальбом.
Група інструментів «Ілюстрації»: 1) Вставити авто фігуру; 2)Вставити схему SmartArt; 3) Вставити діаграму; 4)Вставити таблицю MS Excel.
Група інструментів «Гіперпосилання»: 1) Вставити гіперпосилання; 2)Налаштувати дії.
Група інструментів «Текст»: 1) Текстове поле; 2)Форматування колонтитулів; 3)Форматування символів WordArt; 4)Форматування дати та часу; 5)Форматування  номера слайду; 6) вставлення об'єктів із іншого середовища та його форматування.
Група інструментів «Символи»: 1)Формули або рівняння; 2)символ
Група інструментів «Мультимедіа»: 1)вставити та форматувати відео на слайді; 2)Вставити та  форматувати звук на слайді.
Група інструментів «Flash»: 1)вставити Flash на слайді.

3. Відмітити ті групи інструментів вкладки «Анімація», які треба використати під час форматування складних рухів на слайдів
Група інструментів «ПЕРЕГЛЯД» : 1)Перегляд.
Група інструментів «Анімація»: 1)Анімація; 2)Параметри ефектів;
Група інструментів «Розширена анімація»: 1)Додати анімацію; 2)Область анімації; 3)Тригер; 4)Анімація по зразку.
 Група інструментів «Час показу слайдів»: 1)Початок; 2)Тривалість;3) Затримка;
4)Змінити порядок анімації; 5) Перемістити вперед; 6)Перемістити назад.
4. Відмітити ті групи інструментів вкладки «Конструктор»,  які треба використати для форматування дизайну презентації
Група інструментів «Параметри сторінки»: 1)Параметри сторінки(розмір слайдів(або формати), ширина слайда , висота слайда, нумерація слайдів);
Група інструментів «Тема»: 1)Теми дизайну слайда; 2) Кольори слайдів; 3)Шрифти слайду; 2)Ефекти;
Група інструментів «Тло»: 1)Стилі тла; 2)Приховати фонові малюнки.
Як можна використати інструменти вкладки «Переходи»?
Група інструментів «Перегляд»: 1)Перегляд.
Група інструментів «Перехід до цього слайду»: 1) шаблони ефектів переходу на цей слайд; 2) Параметри ефектів.
Група інструментів «Час показу слайдів»: 1)Звук(вибір фрагментів звуків із переліку; 2)Тривалість звучання; 3)Застосувати до всіх; 4)Зміна слайду: по натисканню миші; 4) Після затримки часу.

Як можна використати інструменти вкладки «Вигляд»?
Група інструментів «Режими перегляду презентації»: 1)Звичайний режим; 2)Сортувальник слайдів;  3) сторінка приміток; Режим читання;
Група інструментів «Режими зразків»: Зразки слайдів; 2) Зразки подачі слайдів; №) Зразки приміток;
Група інструментів «Показати»: 1)Лінійка; 2)Сітка; 3)Напрями.
Група інструментів «Масштаб»: 1)Масштаб; 2)Вписати у вікно.
Група інструментів «Колір і відтінки сірого»: 1)Колір; 2)Відтінки сірого; 3)Чорно-білий.
Група інструментів «Вікно»: 1)Нове вікно; 2)Впорядкувати все; 3)каскадом; 4) Розділити;  5)Перейти в друге вікно.
Група інструментів «Макроси»: 1)Макрос.

Які об’єкти можна зробити рухомими на слайді?(заголовок, текст, зображення, автофігури, перехід між слайдами)

Роль  дизайну презентації

Конструктивна сутність і функціональна структуру дизайну презентації з точки зору  інформаційно-психологічних механізмів  формування свідомості аудиторії та напрямків її корекції  сформулюємо у таких принципах:
·         принцип задоволення  потреб аудиторії - відображає необхідність мати точні і докладні відомості про характеристики вами керованої презентації(знати більше знань, ніж її є в презентації) ;
·         принцип цілеспрямованості - повинні бути чітко сформульовані головні і проміжні цілі презентації;
·         принцип володіння реальним інформаційним ресурсом – глибоке знання своїх інформаційних, функціональних  та інтелектуальних можливостей для керування змінами в інформаційному просторі презентації ;
·         принцип осягнення  інформаційного простору можливих рівнів знань аудиторії - знання які є можливості зміни повсякденної свідомості аудиторії;
·         принцип наявності зв'язків - необхідні прямі і зворотні зв'язки між керуванням презентацією і керуванням увагою аудиторії. Однак, зв'язків не повинно бути занадто багато: слід уникати надмірних зв'язків, що спотворюють інформацію про стан керованого об'єкта;
·         принцип експертної оцінки - мати представницьку і надійну систему критеріїв і показників, які дозволяють оцінити результативність впливу даної презентації на аудиторію.

Технологія створення інформаційного дизайну презентації враховує такі складові:
·         логічний рух від схожості  об’єктів  до відмінностей між об’єктами, які виокремлюють певний об'єкт серед інших подібних;
·         якісне та кількісне виокремлення особистісних характеристик унікальних об’єктів та означення характеристичних параметрів об’єктів в презентації;
·         візуалізація  інформації про властивості об’єктів, візуалізація текстового змісту у символічне уявлення про об’єкт (про лідера, про зразок)  через відбір їх характеристик, які відповідають цій ідеалізації;
·         анімація  технологічно змінюваних об’єктів у динамічну цілісну модель вже реалізованого зразка;
·         вписування ролі доповідача в презентаційну модель, тобто в контекст уявного суб'єкта, що сидить в аудиторії;
·         активне використання супутніх властивостей об’єктів в множині, просторі щодо створення візуальних характеристик на тлі змінюваних об’єктів;
·         активне управління засобами керування та навігацією для обробки об’єктів під час при  комунікації.
·         боротьба з автономними потоками комунікації (чутки про об’єкти, маніпуляції та симулякри об’єктів, фейки, слухи, дези та ін. відомості);
·         символізація автономних сфер (фон, заливка, контури об’єктів тощо).

Технологія створення естетичного  дизайну презентації враховує такі складові:
·         Композиція простору: розміщення нашарувань об’єктів,  текстові поля на площинах  та на опуклих поверхнях на слайді;
·         Колірне вирішення перспективних зображень та  проблемних ситуацій;
·         Освітлення та затінення, приховування другорядних об’єктів на слайді;
·         Обробка поверхонь різними напрямними, сітками  або кривими;
·         Декорування деталей об’єктів на слайді;
·         Колірне заповнення порожнин на слайді;
·         Світлозвукові ефекти анімаційних об’єктів на слайді.



Узагальнення: Програмне середовище Microsoft  PowerPoint 2010 надає велику палітру можливостей для створення і спільного використання динамічних презентацій. Широкі можливості роботи з відео- і аудіофайлами дозволять без зусиль створити лаконічний і яскравий відеоролик, який справить незабутнє враження на аудиторію. Нові і поліпшені засоби редагування відео та фотографій, графічні елементи SmartArt і ефекти анімації дозволять привернути увагу до презентації. Крім того, PowerPoint 2010 дозволяє працювати одночасно з іншими користувачами або розміщувати презентацію в Інтернеті і звертатися до неї за допомогою веб-браузера або смартфона під керуванням Windows Mobile практично з будь-якого місця.

Колективне розв’язування зразків, завдань: дидактична картка,  параграф підручника,  зразки номерів; 


  Практичне використання інструментів в Power Point
А)Створити в Power Point чотири слайди із заданими розмірами висотою 13 см  шириною 21 см книжної орієнтації.
Б) Залити тло усіх слайдів  фотографією фасаду ліцею 7 м. Вінниці. Налаштувати прозорість залитого тла 75%.
В)Перед кожним слайдом налаштувати новий розділ.
Г)Перший розділ презентації перейменувати «Дошкільна освіта», другий розділ перейменувати «Початкова освіта в НУШ», третій розділ перейменувати «Базова середня освіта», четвертий розділ перейменувати «Профільна освіта»
Зберегти презентацію під назвою «ПІБ учня та клас»

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.  Виконання учнями практичних завдань на комп’ютері для вироблення умінь та навичок використовувати властивості об’єктів дизайну, слайду, презентації.
Застереження наставнику. Якщо будуть поодинокі прояви незнання інструментів РР в учнів, їх неорганізованості, і навіть недисциплінованості учнів на уроці, то вживати емоційні ефекти впливу з наголошенням на позитивному відношенні до навколишніх проблем.
Інструктаж до практичної роботи.
1.Не забувайте дотримуватися правил техніки безпеки при виконанні завдань.
2.ЯК ДОДАТИ  У ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЕНЕРГІЮ І ВІЗУАЛЬНІ ДІЇ?
Економте час і кошти, застосувавши до фотографій та об’єктів готові  шаблони і складні художні ефекти без використання додаткових програм редагування зображень. Перетворіть зображення в захоплюючі і яскраві картинки за допомогою нових і поліпшення художніх ефектів, таких як:
насиченість і температура кольору,
яскравість і контрастність,
розмиття, акварель,
уточнення деталей за допомогою інструмента «кисть».
3. ДОДАВАННЯ І ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ВІДЕО в редакторі презентацій
Вставляйте і редагуйте відеофайли безпосередньо в PowerPoint 2010.
Створюйте закладки на слайдах та редагуйте відео, залишаючи тільки необхідні фрагменти.
 Елементи запуску відтворення дозволяє додавати:
текст і субтитри, щоб акцентувати  увагу глядачів на окремих сценах.
 Стильові ефекти, наприклад:
ефекти переходів, відображення,
 розмиті рельєфні рамки і обертання об'ємних об'єктів  дозволяють зацікавити аудиторію.
4. Не потрібно бути професійним дизайнером, щоб створювати професійні діаграми та схеми.
 Нові і поліпшені графічні елементи SmartArt дозволяють перетворювати слова
в ефектні картинки для більш точного візуального представлення ваших ідей.

Карта знань № 1б для учня:
1.     Назва теми презентації! у вигляді запитання, на яке є безліч правильних відповідей. У вигляді заклику до дії, у вигляді проблемного питання, тощо) Використання  дизайну заголовка  і підзаголовку  засовами WordАrt.
2.     Мета презентації для слухача і автора( у вигляді пошуку і осмислення цікавої інформації про явища та процеси, у вигляді допомоги зацікавленим даною тематикою, тощо) Використання:  графічних об’єктів та  їх  дизайн і анімаційного переходу між слайдами.
3.     Перелік умов організації дослідження та пошуку проблематики з теми(зв'язки з іншими проектами у вигляді схем  та засобів  SmartArt).
4.     Мотивація глядачів  та реальна користь від презентації! ілюстрація практичної та іншої користі від даних об'єктів. Анімація об’єктів.
5.     Означення основних  понять, термінів, об'єктів, що розкривають суть теми.(характерні особливості понять, різниця між об’єктами)
6.     Різні типи класифікації або різні систематизації об'єктів, що розкривають  широту властивостей об’єктів  згідно  змісту  теми. Показати  за допомогою схем  або використати засоби  SmartArt.
7.     Якісні або системні характеристики об'єктів, що розкривають суть теми. Показати  за допомогою таблиці і діаграми або засобами   SmartArt.
8.     Кількісні або комплексні характеристики об'єктів, що розкривають суть теми.  Ілюстрація відео на слайді.
9.     Перелік сервісу усіх  дій і взаємодій між об'єктами, що розкривають суть теми. Використання маркованих  списків  та колонок.
10.                       Практичне застосування і користь від об'єктів, що розкривають суть теми, у різних сферах діяльності. Ілюстрація призначення об’єктів за допомогою відео.
11.                       Оригінальні та унікальні властивості об’єктів, що розкривають суть теми.
12.                       Можливі шляхи розвитку та удосконалення властивостей об'єктів, що розкривають суть теми.
13.                       Джерела інформації про об'єкти, що розкривають суть теми.
14.                       Дата виготовлення презентації.
15.                       Автор презентації.
16.                       Зв'язок з автором презентації та його персональними  сайтами.
17.                       Подяка помічникам, слухачам та користувачам презентації.


Практична робота  «Персональне електронне середовище»
Завдання. Самостійно створити презентацію згідно сценарію.
СЦЕНАРІЙ УЧНІВСЬКОЇ  ПРЕЗЕНТАЦІЇ  «Персональне електронне середовище»
Слайд 1. Заголовок(розмір: 49 пт): Чому треба мати персональне електронне середовище? (неанімований). Підзаголовок(розмір: 37 пт): П.І.Б учня, котрий створює презентацію, клас, дата створення. Ілюстрації: анімоване фото, що містить емблеми електронних середовищ для колективного використання МS Office, LibreOffice та інші. Анімація для переходу на другий слайд.
Слайд 2. Заголовок: Що означає термін «хмарні технології»? Текст(розмір: 22 пт): зміст і призначення хмарних технологій в Інтернеті. Ілюстрації: схема змісту персональної хмари(без анімації). Анімація для переходу на третій слайд.
Слайд 3. Заголовок: Що означає термін «електронний календар користувача»? Текст: зміст та призначення електронних календарів для планування подій. Ілюстрації: анімація у вигляді швидкої зміни декількох ілюстрацій, на яких є електронні календарі. Анімація для переходу на четвертий слайд.
Слайд 4. Заголовок: Що означає термін «хмарний диск»? Текст: зміст та призначення хмарного дисків користувача. Ілюстрації: ілюстрація зразка хмарного диску в Інтернеті. Анімація для переходу на п’ятий слайд.
Слайд 5. Заголовок: Що означає термін «хмарний сервіс»? Текст: Зміст та призначення хмарних сервісів. Ілюстрації: Мережні додатки хмарного сервісу. Список хмарних додатків. Анімація для переходу на 6 слайд.
Слайд 6. Заголовок:   Як створити персональну базу знань за допомогою  хмарного сервісу?  Текст:  Зміст і призначення електронного блогу для персональної бази знань . Ілюстрації: зразки учнівських електронних блогів. Анімація для переходу на 7 слайд.
Слайд 7. Заголовок: Що означає термін «навігація в базі знань»? Текст:  способи організації навігації в персональній базі знань. Ілюстрації: скріншот змісту персональної бази знань. Анімація для переходу на 8 слайд.
Слайд 8. Заголовок(з анімацією):  Для чого потрібна «адресна книга» в хмарному сервісі користувача? Текст:  Зміст і призначення адресної книги користувача для колективної роботи в мережі? Ілюстрації: скріншот  адресної книги з її вмістом. Анімація для переходу на 9 слайд.
Слайд 9. Заголовок(з анімацією):  Як можна використати месенджер в колективній роботі над проектом? Текст: Перелік можливостей  месенджерів

Коригування проблемних ситуацій та  редагування помилок під час виконання практичної роботи.

ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.  Виставлення оцінок. Коментування і запис  дом.завдання:_параграф:_________
№___1__№__2___№____3___№____4___сторінки:__ ____________________________________
Фінальне фронтальне опитування. 1)При яких умовах можна використовувати властивості об’єктів:
А)_____________ Б)_____________ В)______________? Які властивості об’єктів можна легко змінювати?



Домашні завдання для окремих учнів:


1)  Презентація «Smart-окуляри блондинки» транслюється за виставленим часом без натискання мишку. Засобами cтворити на одному слайді розміром формату А4, тло MS Power Point якого залите фотографією блондинки з чорними Smart-окулярами.  Smart-окуляри на обличчі жінки транслюються з звуковим супроводом «Вітер», що вбудований в MS Power Point
2)   Налаштувати ланцюг послідовних анімацій: а)сіре  лінза окуляру повільно відкриваються вгору; б) виникає чорна лінза, яка протягом 1 хв повільно змінюється за декілька анімацій на ненасичені відтінки сірого, а вкінці 1 хв  лінза отримує  блакитний прозорий відтінок;  в)скрізь прозорий блакитний колір повільно виникає контур блакитного ока жінки,  око декілька разів блимає, потім блакитний прозорий колір окуляру повільно змінюється  знову на сірий колір, який переходить в чорний і сіре скло окулярів повільно закривається вниз.
3)Аналогічно відтворити анімацію завдання 1 одночасно для двох лінз жіночих окулярів.



1)Презентація «Smale» транслюється за виставленим часом без натискання мишку. Засобами cтворити на одному слайді розміром формату А4 альбомної орієнтації, тло MS Power Point якого залите фотографією cмайлика із закритими очима.  Цей смайлик транслюються із звуковим супроводом «Дзвіночки», що вбудований в MS Power Point
 Налаштувати ланцюг послідовних анімацій: а) очі смайлика відкриваються вгору, круглий рот збільшується повільно, і виникають білі зуби; б) налаштувати сміх смайлика - в обох очах блиск, світіння та мигтіння кришталика в очах, яке протягом 1 хв повільно змінюється за декілька анімацій на ненасичені відтінки зеленого, а вкінці 1 хв  колір кришталика очей отримує  блакитний прозорий відтінок;  в)скрізь прозорий блакитний колір в кришталиках  повільно виникає контур жовтого гарячого сонця,  око декілька разів блимає, потім жовтий прозорий колір кришталиків повільно змінюється  знову на сірий колір, і око  повільно закривається вниз.



Створити презентацію із крилатих висловів Григорія Сковороди.

Григорій Сковорода: крилаті вислови й цитати українського генія


Часто у соцмережах ми публікуємо крилаті вислови й цитати відомих іноземців та навіть не задумуємося над тим, що в українській історії також було чимало видатних постатей, мудрість яких вартує почерпнути.
Одним з таких геніїв є філософ Григорій Савич Сковорода, що на багато років випередив свій час.
Kozakorium.com підготував крилаті вислови й цитати Григорія Сковороди, які не втрачають своєї актуальності вже понад століття.
1. Хто соромиться визнати недоліки свої, той з часом безсоромно виправдовуватиме своє невігластво, яке є найбільшою вадою.
2. Хто добре запалився, той добре почав, а добре почати – це наполовину завершити.
3. Не за обличчя судіть, а за серце.
4. Як ліки не завжди приємні, так і істина буває сувора.
5. Ти не можеш віднайти жодного друга, не нашукавши разом з ним і двох-трьох ворогів.
6. Безумцеві властиво жалкувати за втраченим і не радіти з того, що лишилось.
7. Любов виникає з любові; коли хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю.
8. Ні про що не турбуватись, ні за чим не турбуватись — значить, не жити, а бути мертвим, адже турбота — рух душі, а життя — се рух.
9. Якщо любиш прибуток, шукай його пристойним шляхом. Тисяча на те перед тобою благословенних ремесел.

10. Не той дурний, хто не знає… але той, хто знати не хоче.
11. Уникай людей, які, бачачи твої вади і недоліки, виправдовують їх або навіть схвалюють. Такі люди або підлабузники, або боягузи, або просто дурні. Від них не чекай допомоги ні в якій біді чи нещасті.
12. Як хто посіє в юності, так пожне в старості.
13. Роби те, до чого народжений, будь справедливий і миролюбний громадянин, і досить із тебе.
14. Чи не дивина, що один у багатстві бідний, а інший у бідності багатий?
15. Хіба може говорити про біле той, котрому невідоме, що таке чорне?
16. Що вподобав, на те й перетворився.
17. Не шукай щастя за морем.
18. Визначай смак не за шкаралупою, а за ядром.
19. Для шляхетної людини ніщо не є таким важким, як пишний бенкет, особливо коли перші місця на ньому займають дурні.
20. Як нерозумно випрохувати те, чого можеш сам досягти.

Немає коментарів:

Дописати коментар