Сценарій презентації: «Eлектронне листування?»
Сценарій презентації: «Як здійснюють електронне листування?»
Завдання: 1)До кожного слайду застосувати переходи. 2) До кожного об’єкта вибрати доцільне дизайнерське вирішення.3) До текстових блоків застосувати шаблони списків. 4)Створити доцільну навігацію по слайдах за допомогою гіперпосилань між усіма слайдами.
Слайд 1. Заголовок: «Як здійснюють електронне листування?»(вимоги 15пт, напівжирний, шрифт Calibri, вирівнювання по центру). Підзаголовок: Автори: ПІБ, клас, дата створення. Ілюстрації:декілька зображень електронних листів(вимоги: зображення згрупувати).
Слайд 2. Заголовок: «Що таке електронна пошта?» Текст: Дати означення електронної пошти(e-mail). Ілюстрації: приклади та зразки засобів підтримки e-mail.
Слайд 3. Заголовок: «Що таке електронна адреса?» (вимоги 15пт, напівжирний, шрифт Cambria (Заголовки), вирівнювання по центру).
Текст: Написати пояснення логіна та поштового сервера в запису електронної адреси. Ілюстрації: декілька прикладів та зразків запису електронної адреси.
Слайд 4. Заголовок: Із яких об’єктів складається електронний лист?
Текст: Написати пояснення для кожного об’єкта електронного листа(рядок КОМУ, рядок ТЕМА, вікно ЗМІСТ ЛИСТА, рядок прикріплення файлів до листа) Ілюстрації: приклади та зразки заповнених електронних листів.
Слайд 5. Заголовок: Із яких папок складається електронна скринька користувача?
Текст: Написати пояснення та призначення папок в електронній скриньцітаблиці. Ілюстрації: приклади та зразки папок в електронній скриньці(зробити скріншот).
Слайд 6. Заголовок: Які правила етикету електронного листування?
Текст: Написати правила етикету електронного листування у вигляді маркованого списку. Ілюстрації: приклади та зразки дотримання етикету електронного листування.
Слайд 7. Заголовок: Що таке адресна книга контактів в електронній скриньці?
Текст: Написати призначення адресної книги в електронній скриньці. Ілюстрації: приклади та зразки налаштування адресної книги.
Слайд 8. Заголовок: Які безкоштовні поштові сервери існують в Україні?Текст: Написати назви усіх українських поштових серверів у вигляді списку. Ілюстрації: зображення служб та сервісу українських поштових серверів у вигляді схем.
Слайд 9. Заголовок: Як зареєструвати поштову скриньку на поштовому сервері ukr.net? Ілюстрація: заповнена форма для створення поштової скриньки в ukr.net
Слайд 10. Заголовок: Які сервіси приєднуються до електронної скриньки на сервері Gmail? Текст: написати інформацію про призначення різних сервісів. Ілюстрації: піктограми, що позначають додаткові сервіси поштової скриньки.
Слайд 11. Заголовок: Які дії можна виконати з отриманими електронними листами? Текст: Написати перелік дій з листами у вигляді нумерованого списку.
Слайд 12. Заголовок: Які дії можна виконати для захисту електронних листів? Текст: Написати перелік дій заради захисту листів від сторонніх осіб. Ілюстрація у вигляді схеми рівнів захисту(створити самостійно в SmartArt): 1) запобігання доступу до електронної скриньки; 2) способи виявлення зловживань під час електронного листування; 3) обмеження та зменшення розмірів втрат інформації під час електронного листування; 4) відновлення втрат, забезпечення захищених архівів для відновлення інформації.Кнопка на слайді для переходу на слайд 2 з використанням гіперпосилання.
ОСНОВИ ЕТИКЕТУ СПІЛКУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ
Хоча ми щодня користуємося електронною поштою для ведення бізнесу, будування спільних планів з друзями та спілкування з родиною, досі не існує правил створення або надсилання повідомлень. Саме через це інколи доводиться стикатися з дратівливими або неприємними повідомленнями. Ознайомившись з основами етикету спілкування електронною поштою, можна припинити поширення сумнівних повідомлень.
Не поєднуйте ділову та особисту пошту
Більшість компаній створюють для робітників певні правила щодо користування електронною поштою на робочих місцях, а в деяких компаніях навіть стежать за використанням електронної пошти, щоб переконатись у дотриманні цих правил. Якщо повідомлення електронної пошти вашого робочого облікового запису має небажаний вміст, той факт, надіслали ви його, чи отримали, може не мати особливого значення. Щоб скоротити скоротити ризик того, що у вашій робочій папці "Вхідні" опиниться повідомлення небажаного вмісту, рекомендується користуватися робочою електронною поштою для вирішення ділових питань, а особистими обліковими записами – для спілкування з родиною та друзями.
Додавайте тему
Завжди заповнюйте поле теми, надсилаючи повідомлення. Це дозволяє іншим користувачам сортувати повідомлення і вибирати ті, які слід прочитати негайно, і відразу надіслати відповідь. Тема також є нагадуванням про зміст повідомлення, коли надходить відповідь від адресата.
ПРИПИНІТЬ КРИЧАТИ!
Написання повідомлення великими літерами створює враження, що ви кричите на читача. Великі літери можна використовувати для виділення певних речень або слів, але не слід писати великими літерами усе повідомлення. Повідомлення електронної пошти, повністю написане великими літерами, може виявитися складним для читання.
Не захоплюйтесь використанням скорочень
Скорочення стають все більш вживаними, завдяки послугам надсилання текстових повідомлень та миттєвих повідомлень. Хоч деякі скорочення, наприклад, FYI ("for your information" (до вашого відома)) або BTW ("by the way" (до речі)) є більш-менш відомими для інших, незрозумілі скорочення типу AFAIK ("as far as I know" (на скільки я знаю)) можуть спантеличити читача. Дійте, як вважаєте за потрібне, але не думайте, що кожен зрозуміє, що ви мали на увазі, коли використовували скорочення.
Дбайте про конфіденційність
Спілкування з великою групою користувачів за допомогою єдиного повідомлення електронної пошти є дуже зручним, але слід бути обережним з надсиланням повідомлень такого типу. Наприклад, якщо потрібно надіслати повідомлення користувачам, які не знають один одного, рекомендується додавати власну адресу електронної пошти у поле Кому, а адреси усіх інших користувачів додати у поле прихованої копії (ПК), а не у поле Копія. Лише адреси, вказані у полях Комуабо Копія, можна побачити або використати для відповіді. Завдяки цьому можна допомогти комусь—або собі—уникнути зайвих турбот через натискання Відповісти всім і надсилання небажаного коментарю.
"Відповісти" чи "Відповісти всім"?
Якщо ви є одним з групи користувачів, кому було надіслано одне повідомлення електронної пошти, уважно подумайте про те, яким чином слід відповісти. Якщо повідомлення надіслано групі друзів, натиснути кнопку Відповісти всім і потішити усіх дотепною відповіддю може бути прийнятним варіантом. Якщо у полі Кому вказано адреси багатьох користувачів, яких ви не знаєте, натисніть Відповісти і надішліть відповідь лише тому, хто надіслав повідомлення.
Не пересилайте повідомлення, яке вже було переслане кілька разів
Пересилання повідомлень електронної пошти є делікатним питанням. Перед тим, як переслати повідомлення, подумайте про те, кому це може справді сподобатися. Деякі ваші знайомі можуть із задоволенням переглядати кожен жарт, відеозапис, кумедне посилання або зображення, які потрапляють до вашої папки "Вхідні", в той час як іншим пересилання повідомлень може бути взагалі не до вподоби. Якщо потрібно переслати повідомлення, створіть нове повідомлення з потрібним вмістом, і не забудьте додавати кожну адресу електронної пошти у поле прихованої копії ПК.
Слідування основним правилам етикету спілкування електронною поштою є запорукою покращення взаємовідносин з колегами, друзями та родиною. І хто знає, можливо, вам також вдасться навчити їх кільком правилам і з часом звільнити папку "Вхідні" від повідомлень про кошенят.
Правила безпеки та етикет електронного листування
Електронна пошта - засіб спілкування людей, тому вона передбачає дотримання певних правил ввічливості. Деякі з них не відрізняються від загальноприйнятих норм людського спілкування:
-починати текст листа слід з привітання, завершувати підписом;
-якщо звертаєтеся до людини, з якою ви особисто не знайомі, називайте себе;
-не забудьте вжити слова «будь ласка», якщо звертаєтеся до кого-небудь з проханням;
-подякуйте, якщо хтось допомагає вам;
-слідкуйте за тоном вашого листа, намагайтеся уникати фраз, що можуть стати причиною конфлікту на релігійній, расовій, політичній чи іншій основі;
-не надсилайте в листах неперевірені дані без посилання на їхнє джерело;
намагайтеся не допускати граматичних помилок, використовуйте засоби перевірки орфографії, надані поштовою службою.
-зазначайте тему свого листа. Часто користувач орієнтується саме на тему, коли переглядає пошту та обирає листи для отримання із сервера;
-не пишіть увесь текст листа великими літерами - його важко читати
не зловживайте позначкою високої важливості листа;
-не надсилайте в листах оголошень і реклами, якщо вони не є предметом обговорення;
-включайте до повідомлення цитати з листа, на який відповідаєте якщо ви посилаєтеся на деякі слова співрозмовника;
-не додавайте без потреби прикріплення до листа, це суттєво впливає на його розмір. За можливості стискайте файли, що прикріплюються. використовуючи програми-архіватори. Повідомляйте адресата, як: файли додаєте до листа, оскільки часто через прикріплені файли розповсюджуються комп'ютерні віруси.
Передавати міміку та жести, допоможуть виразити смайлики.
Корисні поради
Обачно ставтеся до того, кому повідомляєте свою адресу електронної пошти. Намагайтеся не зазначати свою справжню адресу у групах новин, на веб-сайтах або в інших загальнодоступних зонах Інтернету.
Перш ніж вказати свою адресу електронної пошти на веб-сайті, ознайомтеся з його декларацією про конфіденційність і переконайтеся, що вона забороняє розголошення адрес електронної пошти іншим особам або компаніям.
Ніколи не відповідайте на небажані повідомлення. Відправник дізнається, що ваша електронна адреса працює, і, можливо, повідомить її іншим компаніям. Тоді ви отримуватимете ще більше небажаної електронної пошти.
Як презентувати самого себе у вигляді резюме?
(скористайтеся перекладачем і створіть дану памятку.
Як презентувати самого себе у вигляді резюме?
(скористайтеся перекладачем і створіть дану памятку.
Немає коментарів:
Дописати коментар