середа, 23 листопада 2016 р.

Контрольна робота «Циклічні алгоритми»

Контрольна робота «Циклічні алгоритми»

І варіант

1. Для чого використовують оператор повторення? Що таке цикл?

2. Намалюйте блок-схему, що відповідає циклу з передумовою, та поясніть призначення її основних блоків. Запишіть структуру циклу з передумовою відповідно до правил НАМ. Яке значення повинна мати умова, записана у циклі з передумовою, для того аби він виконувався?

3. Складіть блок-схеми для даних алгоритмів. Визначте значення всіх змінних після виконання операторів повторення:
а) а:=0; с:=1;  Поки с<=10 виконати   Початок  а:=а*2;  с:=с+1; кінець;  с:=с+а;
б)  а:=1;  для і:=2 до 6 виконати  а:=а+і*2;
в)  а:=0; і:=1; Поки і < 2 виконати  Початок  а:=а+1;  і:=і – 1; кінець;
г) х:=0; і:=-8;  Повторювати і:=і – 1; х:=х – і;  доки Не і <-10.

4. Сформулювати алгоритм Евкліда для визначення найбільшого спільного дільника двох чисел. Записати формулу для обчислення найменшого спільного кратного двох чисел.

5. Знайдіть алгоритм для обчислення суми всіх парних чисел від 103 до 303. Складіть блок-схеми для цього алгоритму.

6. Учора, переглядаючи фільм про пригоди Гаррі Поттера, я спробував порахувати, скільки запрошень на навчання до школи Гогвортс відіслав хлопцю професор Дамблдор. Першого дня професор відправив із совою одного листа та одного листа поклав до поштової скриньки будинку, де мешкав майбутній маг. Далі щодня він відправляв із совами в х разів більше запрошень, ніж у попередній день. Крім того, до поштової скриньки Дамблдор вкладав на у листів більше, ніж у попередній день. Допоможіть мені визначити, скільки всього листів отримав Гаррі Поттер за n днів листування із школою Гогвортс.

ІI варіант

1. Які є види циклів? У чому полягає відмінність між ними?

2. Намалюйте блок-схему, що відповідає циклу з післяумовою, та поясніть призначення її основних блоків. Запишіть структуру циклу з післяумовою відповідно до правил НАМ. Яке значення повинна мати умова, записана у цьому циклі, для продовження виконання тіла циклу?

3. Складіть блок-схеми для даних алгоритмів. Визначте значення всіх змінних після виконання операторів повторення:
а) х:=0; у:=1; Поки у < 4 виконати Початок х:=х+у; у:=у+1; кінець;
б)  а:=2; с:=2; Поки а <=16 виконати Початок а:=а*с+2; с:=с+4; кінець;
в)  а:=10; для і:=3 до 10 виконати а:=а+1/і; г)  х:=0; і:=6; Повторювати
х:=х+1/і;  і:=і-1  доки  Не і=0.

4. Записати алгоритм обчислення найбільшого спільного дільника двох чисел навчальною алгоритмічною мовою блок-схем.

5. Складіть блок-схеми для даного алгоритму обчислення суми всіх непарних чисел від 203 до 403.


6. Готуючись до Спартакіади, хлопці завзято та наполегливо тренуються, щоб здобути перемогу для свого класу. Розпочавши тренування, у перший день  вони пробігли 1 км, а кожного наступного дня збільшували довжину дистанції на 5% порівняно з пробігом попереднього дня. Друзі запропонували мені бути їх тренером. Будь ласка, допоможіть мені визначити сумарну довжину пробігу друзів за перший тиждень тренувань.

Немає коментарів:

Дописати коментар